nu e neaparat prioritar dar ma intereseaza tot ce se poate despre masina de la consum pana la dotari si tot ce stiu oamenii care sunt posesori de kia cee'd.ma intereseaza si alte alternative de masini noi la pretul de maxim 12mii de euro cu tva.
nu e neaparat prioritar dar ma intereseaza tot ce se poate despre masina de la consum pana la dotari si tot ce stiu oamenii care sunt posesori de kia cee'd.ma intereseaza si alte alternative de masini noi la pretul de maxim 12mii de euro cu tva.
Eu am kia ceed .. varianta 1.4 (109cp) ... din 25.05.2008 am pina acum 4500km ... sint foarte multumit de masina ... cit despre consum .. sa zic 6 in afara si 8 in oras ... dar depinde mult de tot si de felul in care conduci tu ... cit de agresiv esti la volan ... ce-mi place ca daca o lasi usor ...nu auzi motorul dar daca fortezi putin ... si treci de 3000 ture ... imediat se schimba zgomotul si modul in care se conduce ... o singura curba am luat cam la limita ... viteza cam mare .. dar am fost foarte multumit cum sa comportat ... masina ... poti sa ma cauti pe yahoo ... pt alte detalii sau la tel ....
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
baiat destept. in loc sa fie amendati, toti racerii de oras, astia de trec pe rosu, de taie curbele, de nu dau prioritate, sa presteze munca in folosul comunitatii pe ambulanta, la descarcerare, sau la pompieri. sa vada pe aia ca ei cum zbiara ca au picioru zdrobit, sau mai rau, sa nu mai tipe deloc.
acum, nu poti sa-i ceri unei masini de 1.4 sa faca un 2, sa ia suta in 6 secunde, ca e imposibil, trebuie sa fii constient inainte sa iei o masina pt ce o iei. kia ceed nu mi se pare a fi o masina sportiva, pro ceed arata mai agresiv.
si in banii lui, kia e superior ofertei, dupa parerea mea. loganu se exclude din start, aveo la fel, ar mai fi lacetti si hyundai accent. astia de la kia au facut o treaba buna cu masinuta asta.
n-am mai vazut asa ceva.
cred ca ti-a uns-o vreun binevoitor cu untura![]()
Last edited by liwiu_evo; 22-12-2008 at 22:46. Motiv: Automerged Doublepost
Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari. De asemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel. Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
Thread-ul se pare ca inca mai e de actualitate, din moment ce inca un user isi pune intrebarea din titlu.
Ce legatura are varul meu cu ce ar trebui sa se discute aici - nu reusesc sa inteleg .
Eu cand l-am adus in discutie discutam cel putin despre una din masini - si factorii care m-au influentat mai mult sau mai putin in alegerea mea.
Tu discuti strict despre varul meu, si-o mai faci si intr-un mod care ma deranjeaza, avand in vedere ca nu ne cunoastem / nu ne permitem , nu-l cunosti / nu-ti permiti.
Te-as ruga sa fie singura data.
http://www.youtube.com/watch?v=mRyR-1GYr9Q - Cer senin !
De retinut ca poti iesi in decor in orice curba si cu orice masina si la 30/h daca exista conditii pentru a se intampla asta.
Eu spun ca masina sta acolo la 160 pe urcare, tu zici ca behaita a iesit in decor la 150. Imi pare rau pentru el si pentru masina, poate n-a taiat, poate n-a stat din cauciucuri/vreme, poate cobora (ai retinut ca am zis pe urcare da ?).
Oricum te-am retinut si ma gandesc ca daca tot am trecut de mai multe ori pe acolo - poate odata o sa-mi dea prin cap sa si filmez.
Sustin in continuare ca ceed-ul sta acolo la 160 pe urcare fara emotii, dar deocamdata n-am si filmare.
Ramanem deci la behaita care-a iesit cu ea la 150 (de unde se poate percepe faptul ca tu zici ca nu sta nici macar la 150 - dar imi mentin ce-am spus, adica 160 - nu dau inapoi).
Poate n-am precizat foarte clar - si nu mai stau sa recitesc acum - dar eu prin "sta in curba" inteleg exterior-interior-exterior-ul CURBEI nu al benzii mele - adica tai.
A mai fost cineva mai sus care nu credea ca masina asta merge si cu a 5-a - bazandu-se pe cifre - cai, cuplu, ture, greutate, dar fara sa fi mers cu vreuna.
Am vaga senzatia ca nici tu.
Kia cee'd e un outsider pentru unii oameni (posibil oameni cu pareri preconcepute) - si doar pentru faptul ca e o marca mai putin consacrata.
Mai erau unii inainte care ziceau ca "masinile sunt : germane si restul" dar i-au fortat japonezii sa se linisteasca.
Kia are o imagine proasta - datorata unei lungi serii de modele nereusite.
Dar asta nu inseamna ca daca seat-ul a iesit la 150, kia n-are cum sa treaca la 160 DOAR PENTRU CA ala era seat, si kia e kia.
A - daca te-ai dat cu vreun cee'd si ti-ai format o parere ca urmare a acestui lucru - mea culpa !
Daca nu - inseamna ca ai niste pareri formate pe fluturi.
Ar fi chiar stupid sa am seat de exemplu, si sa sar cu el afara la 170 doar pentru faptul ca zice unul cu kia ca el n-a sarit la 160, si stau eu in creierul meu si zic ca a mea ar merge cu 10km/h mai tare ... ca doar e seat ce p..
Ontopic - ca posesor de ceed - masina are plusuri si minusuri .
In 14.000 km si un an de zile - cel mai mult ma seaca suspensiile.
Nu ca sunt tari - asta-mi place, ci ca sunt zgomotoase.
Dracu stie de ce se aud asa - dar asa s-au auzit de la inceput.
Poate masina - ieftina fiind, nu e antifonata cum trebuie (mi se pare ca am mai scris ca se aude vantul la viteza - cred ca si de la oglinzi, dar sigur si de la dorinta de-a scoate-o intr-un pret).
S-au zgarcit la anumite chestii (asta cu antifonarea, n-am scut la baia de ulei in puii mei) dar nu s-au zgarcit la ce ma interesa pe mine in primul rand - dotari.
Realist gandind (adica am in vedere si pretul) eu intr-un an n-am zis niciodata "ce bine ar fi fost daca ar fi avut si ..." - adica are suficiente.
Imi mai par prost gandite cateva din comenzile de pe volan ... adica ar fi fost mai logic sa fie unele butoane inversate.
Ce-ar mai fi ... (ca sa termin cu negativele) sistemul de rabatare al scaunelor putea fi mai usor de folosit (la matiz mi se pare mai inteligent cu maneta aia decat roata mea).
Cam atat ... deci suspensii galagioase , ergonomia comenzilor audio de pe volan, scaunele greu de reglat pentru o fata, se aud zgomotele exterioare mai tare decat mi-ar fi placut mie.
Ce zic aia pe forumul kia ... nu stiu zau, ca eu n-am avut parte de ele.
Poate ar fi trebuit sa se prinda inainte de 10.000 km ca au 3,2 in cauciucuri si sa le lase mai moi pana sa se planga de greierasi in bord - mai ales la drumurile noastre.
Asa se livrau intr-un timp la client ... a mea a fost cam in primele 20 de oras.
Am inteles ca le umflau pneurile pentru transport - si le dadeau la clienti uitand sa le mai dea inapoi la o presiune ok.
Oricum - pentru o parere obiectiva trebuie citit si ce zic aia pe forum.
Ca si plusuri - in primul rand motorul, care mie mi se pare mai mult decat ok.
Amicul de mai sus (genial) mi-a comparat motorul turbo de pe fiat cu cel aspirat de pe ceed (numitor comun fiind faptul ca sunt de 1,4 si ca sunt motoare amandoua, merg cu benzina, etc - chestii de-astea).
Citez "un motor net superior".
Tot e bine ca n-a zis de-un diesel.
Pana una alta n-am citit pe nicaieri ceva scris cu cap, in care sa se afirme faptul ca 1,4 - 109 cai de pe ceed e depasit, pentru ca uite - x scoate atata.
Un motor normal de 1,4 scoate cam in jurul a 90 de cai .
Am zis in jur ... ca de ex SEAT Ibiza din 1,4 scoate decat 85.
Si ca sa nu nedreptatesc noul Leon - el scoate 102. Doar ca din 1,6.
Ma rog ... mici detalii.
Raman la parerea ca 1,4 de pe cee'd e un motor de top printre motoarele de 1,4.
Nu zic ca e pe primul loc (desi eu n-am gasit un raport cilindree - cai putere mai bun ca la ceed pentru motoare de 1,4 - dar nici n-am cautat cine stie ce), dar e de top - adica sunt si eu curios ce alte 3 motoare l-ar scoate din top3, daca e cineva amabil sa ma scoata din prostia si ignoranta mea.
Precizare : motoarele turbo NU se compara cu motoarele aspirate, dupa cum borcanele nu se compara cu cutiile !
Motorul e generatie 2007 si are 7 ani garantie.
Iarasi n-am mai intalnit prin nici o alta parte.
Motorul imi pare bine echilibrat, nu vibreaza la ralanti, nu e galagios decat in ture (adica atunci cand ar fi fost chiar un minus sa nu fie).
Un prieten are fiatul bravo de 1,4 turbo - 150 de cai, despre care aminteste acelasi amic de mai sus (e probabil ca nici in el sa nu se fi urcat).
Mergand prin tara pe la diverse raliuri, am avut posibilitatea sa vad ce inseamna 150 de cai stock fata de 109 stock si ma asteptam la mai mult.
Pana pe la 160 imi pleca destul de bine din fata, adica chiar imi pareau a fi 41 de cai in plus, dar dupa 160 s-a linistit, la 180 chiar nu se mai ducea sesizabil.
Dar omul a dat pe ea 18 sau 19.000, ceea ce nu prea e in aceeasi plaja cu 12.000.
Pe de alta parte, desi bordul de cee'd imi pare frumos (nu-mi da senzatia de ieftin) nu se compara cu interiorul de bravo.
Nu stiu sa spun ce ofera bravo la valoarea de 12.000 - o vizita la reprezentanta ar trebui sa lamureasca problema.
E totusi o posibilitate sa te trezesti cu dotari sub ceed.
Si am sa incerc sa le enumer mai jos :
- 6 airbaguri - 5 stele la Euro NCAP
- abs/ebd
- geamuri electrice fata
- inchidere centralizata
- ac semi-automat . de ce zic semi-automat - pentru ca desi ac-ul e manual - adica iti reglezi tu rece-cald, viteza aerotermei, recircularea, unde vrei sa bata - ai o pozitie "max ac" la care isi trimite automat aerul peste tot, cupleza automat recircularea. Asta vara doar asta am folosit-o. Adica nu stai sa : 1.apesi ac/ 2. dai pe recirculare/ 3. selectezi unde vrei sa-ti bata.
Doar dai pe "max ac" si-ti vezi de condus. Iti face rece si in habitaclu si in torpedou.
- oglinzi electrice incalzite (pliabile manual)
- radio/cd/mp3 - 4 boxe + 2 tweetere (ei zic 6 boxe)
- port usb pentru stick-uri (eu am unul de 8 giga desi in carte zice maxim 4 -dupa ce opresc/pornesc motorul tine minte unde-a ramas)(ca si fapt divers golf 5 n-are).
- computer bord (consum instant, consum mediu, km estimati pana la golirea rezervorului, viteza medie, timpul de cand ai pornit motorul, ora/data)
- priza 12 v (alta decat bricheta)(mai are si-un conector ipod pe acolo - pe mine ma lasa rece)
- torpedou refrigerat (cu posibilitatea de a-l porni sau opri - ai un comutator care permite sau nu trecerea aerului rece catre torpedou)
- cotiera (doua locuri de depozitare sub - unul mic pentru acte si unul adanc + 2 suporti doze pentru pasagerii din spate).Ca fapt divers, desi cotiera aia imi parea fason la inceput - nu-mi mai vine sa ma urc in masina fara cotiera.
- multe alte lucruri care nu apar pe nici un pliant, dar descoperi cu placere ca le ai :
- geamurile electrice sunt cu doua pozitii si pentru sofer si pentru pasager. La alte masini mai cu pretentii, trebuie sa platesti suplimentar pentru ca pasagerul din dreapta sa poata sa-si miste geamul "din bucati" sau complet deschis/inchis fara sa fie nevoie sa stea cu degetul pe buton. Butonul la cee'd are doua pozitii si pentru urcare si pentru coborare (deci 4), atat la sofer cat si la pasager.
- termometru extern.
- vopsea metalizata in acelasi pret ca vopseaua normala.
- indicatori usi deschise : pentru toate 4 usile + portbagaj
- aeroterma SILENTIOASA cu ... nu le-am numarat dar n-am mai vazut masina cu atatea trepte. Multe masini au 4 trepte, eu cred ca am vreo 8 pana la jumate - cand inca nu aud aeroterma (la maxim face scandal - normal).
- avertizare sonora centura sofer + pasager dreapta (1 min 30 sec - pe baza unor senzori in scaune) ... plusul fiind aici ca se opreste sunetul...adica e enervant dar tace la un moment dat. plus de asta - sa-si puna centura cred ca n-a facut rau nimanui.
- consola centrala se poate stinge independent de bord
- airbag pasager se poate dezactiva cu cheia (daca nu-l suporti pe ala din dreapta)
- portbagajul se deschide la apasarea usoara a unui buton (contact electric nu mecanic).
- bancheta spate fractionabila independent (partea proasta e ca inca n-am huse, partea buna e ca azi mi-am adus bradul de 2,5m acasa IN masina, cu portbagajul inchis)
La genul asta de "mici surprize" m-am referit cand am spus ca sunt chestii care nu apar pe nici un pliant de la reprezentanta.
De regula cand citesti :
- "port usb" te astepti la surprize de genul ... mai mult de 2 gb nu merge . Aici e invers - merge mai mult decat zic ei.
"geamuri electrice fata" - si te trezesti ca la pasagerul dreapta n-ai decat inchis/deschis la buton.
S-au zgarcit la scut , dar repet - nu s-au zgarcit la dotarile care ma interesau pe mine.
Full casco ma costa 410 RON/3 luni, oglinzile mi-au parut mari la inceput (si ma gandeam ca e nasol ca suiera vantul din cauza lor) dar vezi in ele tot si acum nu mi-ar conveni unele mai mici, problemele m-au ocolit pana acum (exceptand faptul ca mi-au mancat-o cainii in parcare), consumul mi se pare ok.
Am 8,6 consum mediu - in conditiile in care-l fac lunar - si deja am o rutina.
Dimineata plec din Lapus catre Pic (adica la mama dracu) pe la 6:30.
La ora aia sunt cam -2, -3 grade ... stau cam 5 minute sa se incalzeasca motorul, apoi merg destul de tare - liber fiind, si de intors ma intorc foarte linistit, in trafic greu - pe la 15:30. Iarna fiind - imi pare ok 8,6l/100.
Cu externul sincer inca mai am o problema ... pentru ca motorul se "simte bine" undeva la 120/h - viteza la care am un consum de cam 6l/100 - ceea ce mie mi se pare mult.
Daca as merge la consum as scoate un 5,2 (eu fiind campion mondial la consum - si cine nu crede inseamna ca nu ma cunoaste), problema e ca nu-mi vine sa merg la 100/h in exterior.
Asta vara cu ac-ul pornit 99% din timp (erau 42 grade in Baragan) si maica-mea + prietena in masina (in conditiile in care tot i-am dat 170 pe A1, profitand de faptul ca nu s-au prins) - Constanta - Tulcea - Galati - Bucuresti - Craiova am scos 6,3 mediu ceea ce e acceptabil totusi.
O sa mai revin cu un post cu parerea mea despre ABS+EBD.
http://www.youtube.com/watch?v=mRyR-1GYr9Q - Cer senin !
Omule ai scos in evidenta tot ce-as fi vrut eu sa spun despre masina (deci subscriu) dar de lenenu am scris atit de mult ca tine ....asa cum inca le spun la amici eu inca sint "indragostit" de masinuta ...si cred ca am facut o alegere buna ....initial cind discutam cu sotia .... nu si nu nu luam kia ca "e mica" ( sotia prefera masinile mari de familie ) dar cind a urcat ... si a vazuta cit spatiu are in fata , in spate ... am decis sa luam ceed ...am stat putin pe ginduri daca sa iau varianta brec sau cea scurta ... dar am gindit in felul urmator ... de cite ori pe an ai nevoie de spatiu urias in portbagaj ? de citeva ori pe an ... atunci de ce sa stau cu patulul dupa mine ? Ca o paranteza ....am vrut sa duc bicicleta fetitei la tara .. si am incercat sa bag masina in mert cumnatului (model vechi 220 parca) dar banchetele nu se dau jos si nu a avut loc asa ca ... am rabatat banchetele la kia si culmea a intrat bicicleta intreaga si am inchis si portbagajul ....asa ca ...ai destul spatiu daca e pt urgente ...poti pune sus suport si bagi cite bagaje vrei ....sint multi cei care au intrat si au zis ...ce interior misto , cit spatiu ai ... etc ....Eu inca incerc sa le explic la cei nemultumiti ... este decizia mea si eu platesc ratele
. Nu ma intereseaza sa-i placa lui x masina ... imi ceri parerea eu spun ca inca imi place de masina si de alegerea facuta ...dar fiecare e liber sa aleaga ...
Tot aud mereu discutii .. ca e lenesa .... ca e mic motorul ...un amic spunea mereu colegilor si prietenilor de ce a decis el sa cumpere motor de 1,4 ... "Am descarcerat destui din masini smechere ,puternice ..." de ce am nevoie de 200km/h si nu ajung 120 ? eu masina o am pentru familie si gindul ca am fetita in spate ....ma face sa o las la maxim 140km/h mereu ...iar nu pot intelege de ce am nevoie de motor de 4,2 in orascind stiu ca 80% din drumuri le fac in oras ....sint multumit cind stiu ca are 5 stele la siguranta si nu 1,5 ca Aveo ....nu am probat stick de 8gb .. eu am unul de 4gb ....dar este destul ...sunetul uimeste pe toti .. prin calitate ... si putere ... suficiente pt un familist ...
, incerc sa atasez si o poza ... cu kiuta mea ....
http://img184.imageshack.us/my.php?i...iaceed1uc8.jpg
Bafta tuturor indiferent ce masini aveti sau visati sa aveti .....dar nu uitati citi mor ... din cauza figurilor ...si a inconstientei la volan ...
Last edited by Alexandrulcn; 24-12-2008 at 08:19.
Garda la cauciuc... 55 ( asa vine standart la Chevrolet Aveo )
-- No OnE LiVeS FoReVeR !!!
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: