detaliaza ce ai patit
detaliaza ce ai patit
vere fara suparare, fara subinteles sau altele nu e prost cine cere...e prost cine da!
Hai sa va zic o treaba care e foarte usor de facut. Inainte de a lasa masina in reprezentanta ... cereti-le o oferta de pret. Filtrul de aer si polen il poate schimba ORICINE si poate fi cumparat de la orice magazin auto. Problemele nu apar acum la revizii de 15.000 km, sa vedeti pe la 60-90.000 cand apar schimburi de ulei la cutie, ambreiaje, distributii ... acolo sunt scoruri uluitoare.
PS: in Romania haina face pe om. Ieri la Baumax ( in camasa) transportul ma costa 50 lei, azi ( in trening ) m-a costat 20 lei.![]()
eu am platit cam 3600000 schimbul de ulei la prima revizie.au pus testerul,uns balamale si toaletarea motorului.ce imi place la ei este ca esti tratat ca si client nu ca in alte service auto .ww jetta.
Nu stiu cum sa va explic... vrei calitate trebuie sa si platesti!!!
Pe mine baietii de la serpico m-au scapat de o problema la care nu ii dadea nimeni de cap, mi se oprea motorul in mers si pornea instantaneu, verificari prin toate service`urile, pe la toti mesterii care mai de care mai increzuti si mai plini de ei, schimba pompa, schimba injectoare, schimba una, schimba alta... si surpriza un cablaj ros de un furtun! cand am dus-o prima data nu au stiut nici ei... la 3-4 zile am primit telefon de la ei, m-au chemat in service si mi-au facut masina!
ps. apelati cu incredere la reprezentante, chiar daca este mai scump!
http://img253.imageshack.us/i/12112008764id1.jpg/
Last edited by Paul_VW; 13-07-2009 at 14:43.
\Oo)\\___W___//(oO/
.\o__\\888888//__o/.
Stimati cititori, lucrurile nu stau chiar asa de rau cum le-au prezentat unii cu o putere mai mica sau mai mare de intelegere a lucrurilor, a proceselor de service, a calitatii cand e vorba de interventii asupra masinii personale.
In primul rand reprezentantele din concernul Porsche (VW, AUDI, SEAT, SKODA) sunt obligate de concern sa indeplineasca anumite standarde (dotari, mod de lucru, tinuta, calitate, preturi, etc.) verificate (auditate) anual. Neindeplinirea conditiilor ar duce la pierderea contractului de dealer cu concernul. Nimeni nu risca asa ceva.
D.p.d.v. al costurilor (tarif manopera / ora) suportate de noi clientii, tendinta este de aliniere a acestora la toate reprezentantele din tara, asadar este nejustificat sa pleci aiurea in alte orase pentru o revizie sau o reparatie daca ai o reprezentanta in orasul tau, doar pentru ca ai auzit lucruri mai bune de altii, aproape 100% vei fi taxat cu acelasi tarif.
Reprezentanta VW-AUDI din orasul nostru (SERPICO) practica tarife orare diferentiate intre 80 si 130 ron pe ora fara TVA. Diferentierea se face in functie de clasa autoturismului si de dificultatea lucrarii. Astfel reprezentanta a venit in ajutorul clientilor si a aplicat tarife mici claselor mici si medii (majoritatea clientilor medii) si tarife putin mai mari claselor mari si lux (clientii de top). De asemenea o revizie (lucrare usoara) este taxata mai putin decat o interventie in motor (lucrare grea). Facturarea se face intr-adevar dupa niste normative, si nu dupa ureche sau dupa cum e imbracat clientul. Aceste normative sunt stabilite de concern si sunt alese asa in urma unor studii. Ei folosesc 1h = 100 unitati de timp si pentru fiecare operatie este alocat numarul optim din toate punctele de vedere de unitati de timp.
Manopera (fara pise: ulei + filtru ulei) la o revizie mica (service schimb ulei) la un POLO poate sa coste de la 50ron in sus (functie de motorizare). La reprezentanta, aceasta revizie nu contine doar schimbul ulei, mai contine si verificare generala (lichide, placute, jocuri, lumini etc), diagnoza pe tester, necesar reparatie. Asadar nu e normal sa sustinem ca se practica preturi astronomice, pur si simplu nu e asa.
Recomand cum s-a scris si mai sus solicitarea unei oferte de pret pentru reparatia dorita, in felul acesta nu poti fi surprins de pret si stii in ce te bagi.
De asemenea tot la reprezentanta veti gasi diverse promotii, si nu la orice alt service, ce incearca sa repare toate marcile de autoturisme fara vreo posibilitate de a o face bine. Aceste promotii, de exemplu, vin in sustinerea clientilor cu masini mai vechi, se pot oferi discount-uri la piese (consumabile) si manopera.
Recomand deci reprezentantele pentru urmatoarele considerente:
- nu tot timpul sunt mai scumpe decat mecanicul de la coltul strazii,
- acolo masinile noastre sunt pe mainile cele mai bune
- acolo se lucreaza cu piese originale nu aftermarket (pentru cine poate sa inteleaga diferenta)
- acolo poti beneficia de garantie de piesa, etc.
Last edited by Moderator; 21-01-2010 at 17:45. Motiv: foloseşte font normal!
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
Mi-am facut schimbul acasa indiferent de masina. Si am avut vw, audi, renault, seat... incheietura mainii si gandirea optimista
si totusi, revizia la skoda octavia facuta la buzau este mai ieftin afata de aceeasi revizie facuta la Porche Bucuresti Nord cu costul drumului buc - bz plus 50 euro.
o alta chestiune convenabila e ca la buzau te programeaza in 1-3 zile, iar la PBN in 1-3 saptamani.
- ba tot timpul sunt mai scumpe decat service-urile neautorizate
- nu tot timpul, vezi ce au patit clientii cu service-ul mitsubishi craiova
- cam ai dreptate, dar nu poti sa fi 100% sigur
- la orice service care vrea sa fie si anul urmator tot acolo, daca cumperi piesa de la ei ai garantie si pe piesa si pe montaj.
completez la ce ai zis tu :
- atunci cand nu se da de cap unei probleme, reprezentantele si service-urile autorizate de producatori, au cum sa escaladeze problema pana la departamentul de cercetare si dezvoltare al producatorului, resursa pe care service-urile celelalte nu o au.
haideti sa va spun apogeul: stiti cat va cer cei de la serpico sa va dea codul de la casetofonul stock ? va spun eu: 100 RON, deci 1 milion pentru un amarat de cod pe care poti sa-l afli foarte usor printr-o simpla decodare cu 30 lei. fara cuvinte ...
cer acest topic sticky
Am si eu un Passat 2.0 TDI din 2006 si as fi curios cat costa chitul de distributie la reprezentanta,masina are 119000KM.Din pacate in cartea service nu este trecut nimic si nu stiu daca a fost schimbata si ca o intrebare la cati chilometri se schimba distributia?
Interval distributie 2.0TDI la 120.000 km in Germania, in Romania la 60.000 sau 90.000 km, dar oricum nu mai mult de 4-5 ani.
Multumesc Mondeo.
O cunostinta a schimbat distributia la reprezentanta din Timisoara la un Passat 1.9 TDI si la costat 1000 ron eram curios daca la Craiova este la fel?
Daca masina nu mai este in garantie nu vad necesitatea interventiei in magicele reprezentante care mustesc de mesteri cu 4 clase.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: